Klientu apkalpošana

https://www.funidelia.lv/carrito

Atteikuma tiesības

Atteikuma tiesības

Lietotājam ir atzītas tiesības atteikties no pirkuma, kas veikts tīmekļa vietnē www.funidelia.lv, un viņš var atgriezt preci neapmierinātības gadījumā ne vēlāk kā četrpadsmit (14) kalendāro dienu laikā no dienas, kad jūs vai patērētāja norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, ir ieguvusi preci materiālā valdījumā.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums par to jāpaziņo mums uz adresi FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 Zaragoza - Spānija vai arī rakstiet mums, izmantojot mūsu kontaktinformācijas veidlapu, norādot savu atteikuma lēmumu, izmantojot skaidru paziņojumu (piemēram, vēstuli, kas nosūtīta pa pastu, vai e-pastu, izmantojot veidlapu). Jūs varat izmantot šo atteikuma veidlapas paraugu, lai gan jums tas nav obligāti jādara. Lai ievērotu atteikuma termiņu, ir pietiekami, ja paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtāt pirms attiecīgā termiņa (14 kalendāro dienu) beigām.

Izstāšanās sekas:

Atteikuma gadījumā no jūsu puses mēs bez liekas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad jūs mūs informējat par savu lēmumu izbeigt pašreizējo līgumu, atmaksāsim jums visu samaksu, tostarp piegādes maksu (izņemot jūsu izvēlētos papildu maksājumus, piemēram, par cita veida piegādi, nevis par mūsu piedāvāto ekonomiskāko standarta piegādi). Mēs turpināsim atmaksāšanu, izmantojot to pašu maksājumu metodi, ko jūs izmantojāt sākotnējā darījumā, ja vien jūs nebūsiet skaidri norādījis citādi; jebkurā gadījumā atmaksāšanas rezultātā mums neradīsies nekādas izmaksas.

Mēs varēsim aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad būsim saņēmuši preces, vai līdz brīdim, kad būsiet iesniedzis pierādījumus par preču nosūtīšanu atpakaļ, vai atkarībā no tā, kurš gadījums notiks vispirms.

Jums jānosūta preces atpakaļ uz ID LOGISTICS / Funiglobal Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Polija, bez liekas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad jūs mūs informējat par savu lēmumu izbeigt līgumu. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja patērētājs nosūta preces atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Visas ar atgriešanu saistītās izmaksas sedz klients.

Jūs esat atbildīgs par jebkādu preču vērtības samazināšanos, kas radusies, ja ar precēm ir rīkojies citādi, nekā nepieciešams, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību.

Kā mēs nosakām preču samazināto vērtību

Lai noteiktu preces raksturu, īpašības un funkciju, patērētājam ar preci jārīkojas un tā jāpārbauda tikai i) ar pienācīgu rūpību un ii) tādā pašā veidā, kā tas būtu atļauts darīt veikalā. Jebkāda pārmērīga apiešanās ar preci vai tās apskate var izraisīt preces vērtības samazināšanos, tāpēc mēs būtu tiesīgi veikt atbilstošas atmaksas ieturējumu no saņemtā maksājuma. Par cik mēs samazināsim kompensācijas vērtību, tiks noteikts katrā gadījumā atsevišķi. Patērētājs var atvērt iepakojumu un rūpīgi pārbaudīt preču audumus un krāsas, pārliecinoties, ka, atverot kastīti, tā netiks salauzta. Ja kaste būs salauzta, mēs secināsim, ka preces vērtība ir samazinājusies. Vēlamies atgādināt, ka laikā, kamēr preces ir jūsu īpašumā, un līdz brīdim, kad tās mums atdodat, jūs esat atbildīgs par precēm un līdz ar to arī par jebkādiem bojājumiem, kas tām varētu rasties.

Kopējie noteikumi

Jums nav tiesību atteikties no līguma, ja piegādātais priekšmets ir viens no šādiem produktiem:

- pēc pasūtījuma izgatavoti izstrādājumi vai izgatavoti pēc pasūtījuma

- veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ aizzīmogotas preces, kas pēc piegādes nav aizzīmogotas.

Jūsu tiesības atteikties no līguma attiecas tikai uz produktiem, kas tiek atgriezti tādā pašā stāvoklī, kādā tos saņēmāt. Patērētājs nesaņems naudas atmaksu, ja prece ir lietota ne tikai pēc atvēršanas, vai par precēm, kas nav tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika piegādātas, vai kas ir bojātas, tāpēc patērētājam ir jābūt uzmanīgam ar preci/ām, kamēr tās ir viņa rīcībā.

Pēc raksta izskatīšanas mēs jums paziņosim, vai jums ir tiesības uz samaksātās summas atmaksu. Piegādes atmaksu var veikt tikai tad, ja atteikuma tiesības ir izmantotas likumā noteiktajā termiņā un visi pasūtījumu veidojošie izstrādājumi ir nosūtīti atpakaļ. Gadījumā, ja atgrieztās pakas saturā ir pieļauta kļūda ne Funidelia vainas dēļ, mēs būsim pilnvaroti iekasēt no jums papildu izmaksas, ja būs iespējams organizēt pakas atgriešanu atpakaļ jūsu rīcībā. Jebkurā gadījumā tiesības un atzītās darbības ir rezervētas spēkā esošajos tiesību aktos.

Bojātu produktu atgriešana

Ar mūsu pēcpārdošanas servisa palīdzību mēs cenšamies piedāvāt klientiem ātru un efektīvu uzmanību, lai atrisinātu jebkādas problēmas, kas saistītas ar mūsu izstrādājumiem vai pasūtījumiem.

Ja piegādes brīdī novērojat kādu darbības traucējumu, nekavējoties sazinieties ar mums pa pastu, jo divas (2) darba dienas pēc izstrādājuma saņemšanas mēs vairs nepieņemam ar transportu saistītas sūdzības.

Ja patērētājam piegādes brīdī šķiet, ka prece neatbilst līgumā noteiktajam, viņam nekavējoties jāsazinās ar mums, izmantojot mūsu kontaktus, norādot informāciju par preci un bojājumu, kas radies.

Mēs rūpīgi pārbaudīsim atgriežamo preci un saprātīgā termiņā sazināsimies ar jums pa e-pastu un, ja nepieciešams, atmaksāsim naudu vai nodrošināsim tādas pašas preces nomaiņu. Atmaksa vai preces nomaiņa tiks veikta pēc iespējas ātrāk un jebkurā gadījumā 14 dienu laikā pēc datuma, kad mēs nosūtīsim apstiprinājuma e-pastu par neatbilstošās preces atmaksu vai nomaiņu.

Summa, kas samaksāta par precēm, kuras ir atdotas atpakaļ radušos defektu dēļ, tiks pilnībā atmaksāta, ieskaitot piegādes maksu par preces piegādi un izmaksas, kas jums radušās, sūtot preci atpakaļ mums. Atgriešana tiks veikta, izmantojot to pašu maksājumu metodi, kuru izmantojāt, lai iegādātos preces.

Citi saistītie jautājumi:
Top