Atvainojamies, ka esat saņēmis nepilnīgu vai nepareizu pasūtījumu.
Dodieties uz sadaļu “mans konts” un noklikšķiniet uz pogas “atgriezumi un pretenzijas”. Atlasiet pasūtījumu, nepareizos vai nesaņemtos produktus un sniedziet mums visu informāciju, lai mēs pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt šo problēmu.
Jums ir 14 kalendārās dienas no pasūtījuma saņemšanas brīža, lai iesniegtu šo prasību.
Svarīga piezīme: izmantojiet šo pogu tikai, lai paziņotu mums par nepareizu vai nesaņemtu preci. Pirms preces atgriešanas mums obligāti par to jāinformē. Ja tas netiks izdarīts, atgriešana var tikt atteikta.
Vai es automātiski saņemšu aizstājēju?
Ja pēc pārskatīšanas pretenzija tiks pieņemta, mēs atmaksāsim pilnu par preci samaksāto summu, neradot atpakaļnosūtīšanas izmaksas, vai, ja prece būs pieejama, mēs jums piegādāsim jaunu preci.
Vēlamies Jūs informēt, ka šajā formā sniegtos personas datus apstrādās Funiglobal Development SL (Funidelia). Šīs informācijas galvenais mērķis ir atbildēt uz jūsu pieprasījumiem vai jautājumiem. Legitimizācija notiek ar datu subjekta piekrišanu. Informējam, ka jūsu dati netiks nodoti trešajām personām. Jums ir tiesības piekļūt citiem datiem, tos labot un dzēst, kā paskaidrots konfidencialitātes politikā, kas pieejama šeit.