Atvainojamies, ka prece ieradās bojāta vai ar trūkstošām detaļām.
Dodieties uz sadaļu “mans konts” un noklikšķiniet uz pogas “atgriezumi un pretenzijas”. Izvēlieties pasūtījumu, bojāto vai trūkstošo produktu un sniedziet mums visu informāciju, lai mēs pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt problēmu.
Jums ir 14 kalendārās dienas no pasūtījuma saņemšanas brīža, lai iesniegtu šo prasību.
Svarīga piezīme: šo pogu izmantojiet tikai, lai paziņotu par bojātu vai trūkstošu preci. Pirms preces atgriešanas mums obligāti par to jāinformē. Ja tas netiks izdarīts, atgriešana var tikt atteikta.
Vai es automātiski saņemšu aizstājēju?
Ja pēc pārskatīšanas pretenzija tiks pieņemta, mēs atmaksāsim pilnu par preci samaksāto summu, neradot atpakaļnosūtīšanas izmaksas, vai, ja prece būs pieejama, mēs jums piegādāsim jaunu preci.
Vēlamies Jūs informēt, ka šajā formā sniegtos personas datus apstrādās Funiglobal Development SL (Funidelia). Šīs informācijas galvenais mērķis ir atbildēt uz jūsu pieprasījumiem vai jautājumiem. Legitimizācija notiek ar datu subjekta piekrišanu. Informējam, ka jūsu dati netiks nodoti trešajām personām. Jums ir tiesības piekļūt citiem datiem, tos labot un dzēst, kā paskaidrots konfidencialitātes politikā, kas pieejama šeit.