Vispirms jums jāpiesakās ”mans konts” un jāpieprasa atmaksa, izvēloties opciju “Atgriešana”. Atcerieties, ka jums ir 14 kalendārās dienas, lai pieprasītu atgriešanu, sākot no pasūtījuma saņemšanas brīža. Jums ir iespēja izvēlēties, vai nosūtīt atpakaļ ar mūsu etiķeti (maksā 3,99€), vai nosūtīt atpakaļ ar saviem līdzekļiem.
Kad mēs saņemsim sūtījumu savā noliktavā, mēs veiksim atgriešanas procedūru.
Lūdzu, vispirms pārbaudiet, vai jūsu prece atbilst mūsu atgriešanas noteikumos minētajiem nosacījumiem.
Lai pieprasītu atmaksu, ir jāveic šādas darbības:
Ievadiet savu lietotāja kontu:
Pierakstieties, izmantojot savu lietotāja informāciju sadaļā, kas atrodas tīmekļa vietnes augšējā labajā stūrī. Sadaļā “Atgriešana” redzēsiet iegādātos produktus, kurus varat atgriezt, un atmaksas statusu vai jau veiktās produktu izmaiņas.
Dažreiz šajā sadaļā var nebūt redzami jūsu produkti, un jūs nevarat tos atgriezt, kamēr nav pagājušas 12/24 stundas kopš piegādes datuma. Šāda aizkavēšanās iemesls ir tas, ka sistēmai ir nepieciešams īss laika periods, lai reģistrētu pārvadātāja datus, kas norāda, ka pasūtījums ir piegādāts.
Izvēlieties produktus, kurus vēlaties atgriezt:
Jums ir jāizvēlas produkti, kurus vēlaties atgriezt, un jānorāda iemesls (tikai tad, ja vēlaties, bet tas mums ļoti palīdzēs).Sagatavojiet sūtījumu un aizpildiet piegādes pavadzīmi:
Pareizi iesaiņojiet atgrieztās preces, pievienojot izdrukātu un aizpildītu piegādes pavadzīmi, ko saņēmāt pa e-pastu kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu. Ja izmantojat kādu no mūsu atgriešanas etiķetēm, uzlīmējiet to redzamā vietā uz kastes augšdaļas un nogādājiet sūtījumu tuvākajā savākšanas punktā. Ja paku sūtāt atpakaļ patstāvīgi, jums jāsazinās ar izvēlēto piegādes uzņēmumu un pienācīgi iesaiņota paku jānosūta atpakaļ uz adresi, kuru mēs norādām jūsu lietotāja kontā. Lūdzu, saglabājiet pasta kvīti un izsekošanas numuru, jo tas var būt nepieciešams, lai pierādītu atgriešanas faktu. Mēs neuzņemsimies atbildību, ja pakete netiks saņemta mūsu noliktavā.
No brīža, kad tīmekļa vietnē reģistrēsiet atgriešanu, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar norādījumiem, kas jāievēro, lai nosūtītu mums produktus un saņemtu atmaksu.
Saņemiet kompensāciju:
Tiklīdz mēs saņemsim atgrieztos produktus, mēs sāksim atmaksāšanas procesu, izmantojot to pašu maksājumu metodi, kas izmantota pirkuma veikšanai. Atcerieties, ka sākotnējās piegādes izmaksas netiek atmaksātas.Ja vēlaties mainīt saņemtā kostīma izmēru, vienkārši izpildiet tālāk norādītos soļus un veiciet jaunu pasūtījumu, izvēloties pareizo izmēru. Tas nozīmē, ka vispirms ir jāpieprasa atmaksāt naudu par pašreizējo pasūtījumu un pēc tam jāveic jauns pasūtījums ar pareizo izmēru.
Vēlamies Jūs informēt, ka šajā formā sniegtos personas datus apstrādās Funiglobal Development SL (Funidelia). Šīs informācijas galvenais mērķis ir atbildēt uz jūsu pieprasījumiem vai jautājumiem. Legitimizācija notiek ar datu subjekta piekrišanu. Informējam, ka jūsu dati netiks nodoti trešajām personām. Jums ir tiesības piekļūt citiem datiem, tos labot un dzēst, kā paskaidrots konfidencialitātes politikā, kas pieejama šeit.