Izsekošanas informāciju atradīsiet pasūtījuma informācijā, atverot sadaļu “mans konts”.
Ja pasūtījumā ir vairāki produkti, katram no tiem var būt atšķirīgi piegādes datumi. Tomēr paredzamais datums, kas norādīts pirkuma laikā, ir datums, kurā jūs saņemsiet visus produktus kopā.
Ja esat saņēmis e-pasta vēstuli ar informāciju par pasūtījuma nosūtīšanu ar transportu, tajā atradīsiet tiešu saiti uz izsekošanas iespēju. Ja jums nav šī e-pasta, varat arī izsekot sūtījumam, atverot sadaļu “mans konts”. Tajā mēs jums sniegsim pārvadātāja informāciju, lai jūs varētu tieši ar to sazināties un saņemt precīzāku informāciju.
Piezīme: Ja ir norādīts, ka sūtījums ir piegādāts, bet jūs to neesat saņēmis, lūdzu, apmeklējiet lapu “Pasūtījums piegādāts, bet es to neesmu saņēmis”, lai uzzinātu vairāk.
Vēlamies Jūs informēt, ka šajā formā sniegtos personas datus apstrādās Funiglobal Development SL (Funidelia). Šīs informācijas galvenais mērķis ir atbildēt uz jūsu pieprasījumiem vai jautājumiem. Legitimizācija notiek ar datu subjekta piekrišanu. Informējam, ka jūsu dati netiks nodoti trešajām personām. Jums ir tiesības piekļūt citiem datiem, tos labot un dzēst, kā paskaidrots konfidencialitātes politikā, kas pieejama šeit.