Klientu apkalpošana

https://www.funidelia.lv/carrito

Atrast nesaņemtu paku, kas atzīmēta kā piegādāta

Ja izsekošanas statuss ir norādīts kā piegādāts, bet jūs nevarat atrast savu pasūtījumu, jautājiet kaimiņiem vai sazinieties ar pārvadātāju.

Ja pasūtījums ir norādīts kā “piegādāts”, bet jūs to neesat saņēmis:

  • Pārbaudiet, vai sūtījumu nav pieņēmusi cita persona, kas dzīvo tajā pašā adresē vai ir jūsu ēkas reģistratūras darbinieks.
  • Pārbaudiet, vai pastkastītē vai uz durvīm nav atstāts paziņojums par neveiksmīgu piegādes mēģinājumu. Šajā piezīmē ir norādījumi, kā pārplānot piegādi vai saņemt sūtījumu. Neizsniegšanas gadījumā pārvadātāji var nogādāt paku savākšanas punktos.
  • Sazinieties ar pārvadātāju, lai pieprasītu papildu informāciju par pakas piegādi. Neaizmirstiet, ka jums ir jābūt pieejamam pasūtījuma izsekošanas numuram.
  • Ir ļoti svarīgi, lai jūs nekavējoties mūs informētu par jebkuru pasūtījumu vai produktu, kuru neesat saņēmis. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs to varēsim atrisināt tikai 14 dienu laikā no paredzamā piegādes datuma.
Citi saistītie jautājumi:
Top