Klientu apkalpošana

https://www.funidelia.lv/carrito

Vai es varu mainīt preces savā pasūtījumā?

Ja jūsu pasūtījumā iekļautās preces nav pieejamas tūlītējai nosūtīšanai un mūsu noliktava vēl nav sākusi sagatavot jūsu pasūtījumu, jūs varat izvēlēties:

  • Noņemiet preces no pasūtījuma.
  • Atcelt pasūtījumu.

(Objektu pievienošana nav iespējama.)

Lai rediģētu savu pasūtījumu, lūdzu, atveriet sadaļu “mans konts”.

Ja mēs jau esam sākuši gatavot jūsu pasūtījumu, jūsu pasūtījuma statuss būs mainījies uz “gatavojas”, un jūs nevarēsiet veikt izmaiņas pasūtījumā. No šī brīža:

  • Ja vēlaties pievienot kādu preci: lūdzu, veiciet jaunu un atsevišķu pasūtījumu (tas var radīt papildu piegādes izmaksas).
  • Ja jums ir nepieciešams izņemt preci: jums ir 14 dienas, lai preci atgrieztu, sākot no dienas, kad pasūtījums ir piegādāts.
Citi saistītie jautājumi:
Top